7/30/2015

Wzorzysta kurtka, biały top, zamszowe szorty i czarne wzorzyste rajstopy

Nie sądziłam, że w najbliższym czasie będę mogła zaprezentować Wam kupioną niedawno wzorzystą kurtkę, ale ponieważ ostatnio zrobiło się nieco chłodniej, nadarzyła się idealna okazja, aby w końcu ją założyć ;) Taki oryginalny materiał zdecydowanie nie wymaga towarzystwa zbyt wielu dodatków, ale ja wbrew temu postanowiłam zaryzykować i zaszaleć! Oprócz koronkowej bluzki, założyłam wzorzyste czarne rajstopy, które od razu rzucają się w oczy. Uważacie, że taka mieszanka wzorów i materiałów to zbyt wiele, czy też sądzicie, że w tym przypadku eksperyment wyszedł mi na dobre?

English version:
I thought that I wont be able to show you my new patterned jacket from Sheinside.com so quickly, but temperature outside decreased a little recently, so I took the chance and put it on ;) The original fabric makes the look definitely does not need too many accessories, but I just have to tried to experiment. In addition to a lace top from Newdress.com, I wore black tights from SammyDress.com that are very conspicuous by its pattern. Do you think that such a mix of designs and fabrics is exagerattion, or my experiment gives rather good results?


czarne wzorzyste rajstopy tyłem nogi











Biało-niebieska wzorzysta kurtka - Sheinside.com
Krótki biały koronkowy top - Newdress.com
Czarne zamszowe szorty z zamkiem - Romwe.com
Czarne lakierowane czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com
Czarna elegancka torebka Choies.com
Kolczyki perły - Apart
Czarne wzorzyste rajstopy - SammyDress.com

29 comments:

  1. ale fajny top :) i generalnie bardzo kobieco - jak zawsze!

    ReplyDelete
  2. te rajstopy sprawiają, że mój zmęczony całym dniem pracy przy komputerze wzrok przestaje działać poprawnie ;P
    oczopląs ;P

    ale świetne są!
    i bluzka - bardzo mi się podoba, jest subtelna taka :)

    ReplyDelete
  3. Eksperymenty modowe są bardzo fajne i potrzebne, żeby za bardzo nam się nie nudziło i naszym czytelnikom też nie :) Podobają mi się rzeczy z osobna i ogólny zamysł stylizacji. Wygląda to całkiem ciekawie, choć jak dla mnie jest o jeden wzorzysty element za dużo. Zrezygnowałabym albo z tego topu na rzecz gładkiego T-shirtu, albo z rajstop (ewentualnie zastąpiła je gładkimi). Mimo to, punkty za odwagę! :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  4. Wzorzysta kurtka i koronkowy top wyglądają świetnie, natomiast wzorzyste rajstopy i lakierowane szpilki sprawiają, że twoje nogi wyglądają bardzo kobieco i sexy :-)

    ReplyDelete
  5. Piękna kurtka, a Ty wyglądasz fantastycznie:)

    ReplyDelete
  6. Przepraszam, ale tym razem dramat. Te rajstopy nadają się co najwyżej pod spodnie lub do jakiejś zwariowanej karnawałowej kreacji. Pstrokacizna totalna.
    Pozdrawiam i tak ;-)
    mrcn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, bo ja je bardzo polubiłam, choć najpierw ciężko mi było się do nich przekonać :)

      Delete
    2. W każdym razie i tak brawa za (straceńczą ;-) odwagę ;-) Duży plus za te szpilki - klasyczne, lekkie i eleganckie, idealne po prostu. Te drugie, na platformie są o 3 klasy gorsze.
      mrcn

      Delete
  7. kurtka i biały top wyglądają świetnie :)

    ReplyDelete
  8. Wszystko wygląda świetnie, ale najbardziej mnie zachwyciły szorty :)

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie wyszło naprawdę fajnie, podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  10. Rzeczywiście, bez rajstop byłoby lepiej, ale i tak mi sie podoba!

    ReplyDelete
  11. Fajny look, mimo duzej ilosci wzorów, nadal kobieco i elegancko :)

    ReplyDelete
  12. Ja też miałam "fazę na rajstopy" przeróżne kolorowe, wzorzyste, ale już mi przeszło i wolę bardziej stonowane więc jak najbardziej rozumiem Twoją potrzebę eksperymentowania :-) Zresztą moda właśnie po to jest ! Kurtka najbardziej wpadła mi oko :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  13. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że rajstopy zawiodły na całej linii. Jest to absolutnie najbardziej nietrafiony element powyższej stylizacji. Najprościej rzecz ujmując - nie pasują do Twojej naturalnej, niewinnej, delikatnej urody. Są wulgarne i kojarzą się z kobietami o zdecydowanie innej profesji niż urocza i kochana przez wszystkich blogerka modowa. Pozwolę sobie na małą dygresję, którą mogłabyś uznać za sugestię, tudzież dobrą radę, ale oczywiście nie musisz. Jest to moje osobiste spostrzeżenie, wysnute na podsatwie obserwacji Twojego bloga ze szczególnym uwzglednieniem Twojej niewątpliwie niezwykle atrakcyjnej fizjonomii. Otóż doszedłem do wniosku, że dla Ciebie najlepsze są rajstopy:
    1. gładkie, czyli takie które nie tylko wysmuklą, ale i podkreślą idealną cerę Twoich nóg i niejako dodadzą im zmysłowości (choć oczywiście i bez nich Twoje nogi powodują szybsze bicie serca); jest to bezwzględnie najlepsza opcja dla Ciebie;
    2. z delikatnym wzorem: paseczkiem lub innym nieznacznym zdobieniem, bądź też np. imitujące pończochy, ale tylko w odpowiednim zestawieniu z pozostałą częścią garderoby - tzn. tylko w przypadku jeśli pozostałe elementy Twojego ubioru będą pozbawione wszelkich zdobień. W tym zbiorze zawarłbym także rajstopy z wizerukami zwierząt bądź z wzorami przedstawiającymi znane budynki, litery, bądź cyfry, jakich co prawda u Ciebie nie widziałem, ale które mogłyby w tych bardziej dziewczęcych i niewinnych kompozycjach się znaleźć.
    3. rajstopy z gradientem ciemniejszym na dole, najlepiej czarne, bądź beżowe - ale tylko w zestawieniu ze szpilkami odpowiednio czarnymi lub beżowymi. Tego typu rajstop na Tobie chyba nie widziałem, a szkoda, bo one potrafią kapitalnie wydłużyć nogi i jednocześnie dyskretnie je uwydatnić, podkreślając ich wielkie znaczenie w całkoształcie kobiecej anatomii.
    Pozdrawiam,
    Konrad Walęrod

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinię i wskazówki - spodziewałam się, że powyższa stylizacja będzie wzbudzać kontrowersje ;) Osobiście najbardziej preferuję klasyczne gładkie modele rajstop, choć dla tych zrobiłam wyjątek i pewnie jeszcze kilka razy pojawią się na blogu, jednak w nieco innych, bardziej stonowanych zestawieniach. Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
    2. Faktycznie Konrad ma rację. Wzorki są dobre do maskowania jakichś drobnych defektów, których u Ciebie brak ;-) Cieszy za to fakt, że przeciwstawiasz się panującej ostatnio modzie na nienoszenie rajstop niezależnie od warunków. Dziwnie wyglądają gwiazdy i gwiazdeczki z gołymi nogami przy chłodniejszej pogodzie...
      mrcn

      Delete
  14. ja uważam, że w tym miszmaszu jest miejsce i na te rajstopy. Pomijając Twoją delikatność jako taką, ten zestaw z tymi rajstopami oceniam pozytywnie. W tym szaleństwie wzorów jest metoda. Ja tu widzę ciekawy pomysł.

    ReplyDelete
  15. I totally agree with your choice my dear and your jacket is really amazing!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  16. wspaniale wyglądasz, bardzo mi się podoba! cudnie :)
    obserwuję! świetny blog

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. You are undoubtably the prettiest woman I have seen on the internet, with exquisite taste in clothes. So stylish, so chic. I expect to see you any day on the runways of Paris and New York. Your hair is gorgeous, and your eyes are hypnotic.
    I love your use of tights in your styling. You have the most perfect legs for them.......
    Jayme
    a dance major from the USA

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)