9/11/2012

Czarny luźny T-shirt i jasne jeansowe szorty z ćwiekami

Ćwieki, czerń, jeans... Przyznam, że ostatnio bardzo polubiłam takie klimaty! ;) Tym razem mam na sobie luźny T-shirt z nadrukiem przedstawiającym dłonie kościotrupa pokazujące "rogi". Uznałam, że stworzy świetne połączenie z jasnymi jeansowymi szortami z H&M. Wcześniej postanowiłam ozdobić jedną z kieszeni srebrnymi kwadratowymi ćwiekami-piramidkami. Do tego założyłam skórzane czarne platformy na bardzo wysokim obcasie, a także dodałałam okrągłe duże kolczyki i czarną bransoletkę. Jak Wam się podoba taki styl?

English version:
Studs, black color, denim ... I admit that I really like these things! Today I wear a loose T-shirt with skeleton hands from Romwe.com. It creates a great combination with bright denim shorts from H&M. Previously, I decided to decorate them with silver pyramid studs on one of the pockets. On my feet I have black leather platform heels from Asos. Accesories? Only circle earrings and a black bracelet with studs. How do you like this style?






Czarny luźny T-Shirt z nadrukiem - Romwe.com
Jeansowe jasne szorty z ćwiekami - H&M + DIY
Skórzane czarne platformy - Asos


4 comments:

  1. Odrobina zmiany stylu z romantycznej na rockowo i świetnie, zachowałaś samą siebie pokazując inaczej, ogromny podziw, bardzo dobrze wyglądasz

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu

    ReplyDelete
  2. as for me I must admit that I really like you, so clothed in these things! ;)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)